Klantenservice Klachten

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden met de geleverde fiets? Maak dit dan kenbaar bij de Merida dealer waar je fiets hebt afgehaald. De dealer zal op een via internet bestelde Merida fiets net zoveel service en garantie geven als op een bij hem in de winkel gekochte fiets.
Het is natuurlijk ook mogelijk om je klacht online bij ons te melden. Wij zullen zo snel mogelijk de klacht in behandeling nemen. Het kan voorkomen dat wij de vraag naar een leverancier van bijv. de voorvork moeten doorspelen. In dat geval kan het antwoord iets langer duren.

De dealer staat natuurlijk altijd voor je klaar voor alle overige vragen!

  

Vergelijk fietsen (0 van 6)
Informatie over cookies
Cookies zijn belangrijk voor een goede werking van Merida.nl. Om uw gebruikerservaring te verbeteren, gebruiken wij cookies om de aanmeldgegevens te onthouden en een veilige aanmelding te bieden, statistische gegevens te verzamelen om de functionaliteit van de site te optimaliseren en inhoud te bieden die is afgestemd op uw interesses. Klik op accepteren om cookies te accepteren en deze melding niet meer weer te geven, of klik op instellingen voor een gedetailleerde beschrijving van de soorten cookies en te kiezen of u deze cookies wilt accepteren tijdens een bezoek aan onze site.